Mr.POWER

فيه سؤال محيرني والحمد لله لقيت جزء من الاجابة ...كنت دايما بسأل نفسي ...هو ايه اللي في دماغ بتوع الحزب الحاكم ؟؟؟ ....يعني ايه اللي يوصلك المنطقة الخطرة دي ؟؟؟؟...يعني الواحد فيهم ما بيسألش نفسه لما يقف قدام ربنا هيقول له ايه ؟ ؟ ملكش دعوة مثلا ..شعبي و أنا حر فيه ..أغسله واكويه...تقريبا احنا مش بني ادمين وهما بس اللي ربنا أنعم عليهم بنعمة العقل ....المهم جت لي حته من اجابة السؤال ..بتاعي .. -الحمد لله- وأنا قاعده بتفرج على

Harry potter



لقيت الراجل الساحر الوحش الشرير فولدمورت

lord voldemort
عايز يميل دماغه ..اغراء ..يعني..بيقوله ايه ياترى..؟؟؟

there is no Good or Evil there is only power ....and those - me and may be u - are too weak to seek it.. ...
حسيت انه بيكلمني بيرد عليا .معقولة بيفكروا كده..الله يخليك يا فولدمورت قللت حيرتي شوية بس خف على بوتر
أقولك خبر حلو أعملك اغراء يعني
Mr.president
بتاعنا احنا ناوي يحضر روح الحاجة نبوية ..قصدي نووية يعني ممكن نلم الشمل وتيجي عندنا مصر وسيبلي بوتر في حاله ..مش عايز شوية
power
عندنا منها كتير

6 comments:

الأستاذ said...
3 November 2007 at 02:18

شكراً على زيارة حضرتك
وأنا عن نفسي فاكر الجملة دي بالذات كويس لأني لسة شايف الجزء ده بس قريب على mbc3
ومعاكي حق برضه في كلامك
مع أطيب تمنياتي بإني يكون عندي من الباور ده علشان أخليييهم شبه فولدمورت ده كدة
تحياتي

حياة الأحلام said...
3 November 2007 at 04:39

السلام عليكم

بوست مررررررررعب

أجابه منطقيه جداجدا لسؤال كان محيرنى من زمان أنا كمان

كويس أنك لقيتى أجابته

ربنا معاكى يارب وتخلصى على خير

وآسفه على تأخيرى فى الرد

هوندا said...
3 November 2007 at 09:31

السلام عليكم
ازيك يابنتى وحشتينى والله
تعرفى انى فكرت فى نفس السؤال بتاعك هما مبيفكروش فى اليوم ده الى هيقفو قدام ربنا فيه وشايلين مسؤلية ملاااااااااااين
بس الاجابة الى فى دماغى ان اغلب الناس فى غفله والى فى غفله عمره ماهيفكر فى كده ربنا يهدينا جميعا

the others said...
7 November 2007 at 19:17

الاستاذ

والله هم اوحش منه في الشكل بص كده على مستر بور ولا زكريا عزمي ولا كرش كمال الشاذلي ولا احمد عز ..حبيب العادلي
فلدمورت احلى بكتير

the others said...
7 November 2007 at 19:17

حياة الاحلام اي خدمة
انت تسئل وانا اجيب

the others said...
7 November 2007 at 19:20

honda
ان كويسة الحمد لله ..وانت وحشتيني اكتر ..هما مش في غفلة بس دول تقريبا موتوا ضميرهم وتفكيرهم المنطقي ..قتلوا نفسهم الخير اللي جواهم

Back to Home Back to Top my fingerprint. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.